RSS

2010. március 22., hétfő

Töltött tojás - egyszerűen és finoman




Még friss az élmény, épp tegnap csináltam ezt a könnyen és gyorsan elkészíthető ételt.

Hozzávalók: 1o keményre főtt tojás
1 tonhalkonzerv
1 tejfel
1 közepes zacskó majonéz
1 savanyú uborka (nem feltétlenül szükséges)


Megfőzzük a tojásokat, félbe vágjuk és egy tálba kiszedjük a sárgáját. A sárgájákhoz hozzákeverünk egy tonhalkonzervet, kanál tejfellel fellazíthatjuk az állagát, ha szükséges, és
visszatöltjük a tojásfehérjékbe a krémet. Szépen egy tálba helyezzük a töltött tojásokat.

Összekeverjük a majonézt a tejfellel, majd befedjük vele a tojásokat. Én ebbe a kencébe belereszeteltem egy savanyú uborkát is. Elsősorban azért, mert volt itthon, másodsorban, mert kívántam a savanyú ubit.

Persze, lehet bonyolítani a töltött tojásos receptet, de minek, ha így is nagyon finom?

1 megjegyzés:

Kocsis Endre írta...

azt nem értem minek keverni itt a majonézt a tejfölelel?

Megjegyzés küldése