RSS

2010. március 22., hétfő

Csirkemájjal és sajttal töltött csirkemell (és ami lett belőle)



Rutinos háziasszony vagyok, és nagyon szeretek főzni. De a főzési karrierem nálam sem véget nem érő sikertörténet, velem is előfordulnak balesetek. Odaégetni nem szoktam jóformán semmit. Elsősorban azért, mert pár méterre van a konyhám a nappali sarkában lévő kompjutertől. De a sajttal töltött akármikből amik az elkészítés folyamán hőhatásnak vannak kitéve, rendre kifolyik a sajt. Most sem történt másképp.
Hozzávalók:

Egy csirkemell
4 darab csirkemáj
Sajt
Fogvájók

Elkészítése:

Lefejtettem a csirkemellről a húst. A két vastag szeleten egy éles késsel zsebet alakítottam ki. Forró olajon elősütöttem a csirkemájakat, és mikor kicsit kihűltek, a mellehúsán kialakított zsebbe gyömöszöltem. Mellé tuszkoltam egy hosszúkásra vágott sajtdarabot, a végét fogvájóval összetűztem. A töltött csirkemelleket tepszibe fektettem a csirkehús többi részével együtt. Beszórtam vegetával, olajat tettem alá, letakartam alufóliával és elkezdtem sütni.
Mikor már sült egy darabig, kivettem a sütőből, levettem róla a fóliát, és láttam, hogy a sajt része mind kifolyt. Nem hiszem, hogy a technikában lenne a hiba, és sejtéseim szerint a sajt sem lehet bűnös. (A sütő még annyira sem) Végignéztem egy pár receptet a neten, mások is így készítik. (esetleg kevésbé őszinték)
Megfordítottam a húsdarabokat, a kifolyt sajtot a tetejükre kenegettem, és aláöntöttem egy kevéske sört, hogy szép pirosak legyenek a húsdarabok, és készre sütöttem.

1 megjegyzés:

Kocsis Endre írta...

sajt ügybe 2 dolog jut eszembe:

1.)NEM is sajt,hanem az a növényi izémize chedar avgy mifene féle kvázisajt amit használsz

2.) túl magas a höfok

Megjegyzés küldése